Med Ellen och Elin idag! :D

Vaknade runt 12 halv 1 idag.. ringde till Ellen, men hon var hos Elin. Ringde hem till henne men då var dom ute och fotade så då ringde jag på Elins mobil, frågade om jag fick vara med dom, det fick jag. Så jag åt lite frukost framför tvn, bytte om och åkte. Vi var först inne lite pch dampade runt lite :P Sen gick vi ut och fotade, eftersom vi alla har systemkamror, Ellen = Canon EOS 1100 D, Elin = Nikon D3100 och jag = Canon EOS 1100 D. Vi märkte efter ett tag att Ellens lille syrra Nanny och hennes kompis Molly följde efter oss, så vi sprang och gömde oss i skogen och såg att dom gick förbi. Så vi gick efter dom och "spionerade" på dom. Sen gick vi tillbaka till vårat "gömmställe" och trodde att dom skulle följa efter oss, men det gjorde dom inte så vi fotade väldigt mycket på varandra! :D Sen hämtade vi dom och gick hem igen. Elin åkte hem efter ett tag och Ellen hjälper mig med bloggen, så nu sitter
jag och Ellen hemma hos henne och gör min blogg :P Hoppas ni gillar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0